טיול לצפון עם מוטורטי

טיול לצפון עם מוטוריטי

יום טיול אחד, שלם העמוס בשלל חוויות.

נפגשנו בשעה 7:30 בחניון התחנה המרכזית ברמת-גן (ממש ליד קניון אילון)

ועלינו לאוטובוס נגיש שלקח אותנו צפונה.

אוטובוס צפונה

עשינו עצירה לשתייה חמה ולהתפנות ולאכול חטיפים והמשכנו באוטובוס עם שירים, צחוקים ובדיחות מניג’ם וכמובן אווירה טובה של החבר’ה.

הגענו לשאר ישוב והתקבלנו על ידי צוות “מסע באיזי” צוות מקסים ומופלא שמיד חילק אותנו לג’יפים שונים בין אם טום קאר, ריינג’רס.. והוציא אותנו לחוויה מטריפה ומלאה באנרגיה ובאדרנלין. נסענו במסלולים הירוקים, באדמה הקשה, דרך תלוליות, גבעות והרים וגם על גשרים שמתחתם מים זורמים.

עצרנו בנקודת תצפית עוצרת נשימה לעבר הלבנון וההרים ושם התחממנו, שתינו תה חם והאזנו למדריך שסיפר אודות שאר יישוב וההיסטוריה שלה, בין היתר על אסון המסוקים.

משם המשכנו ל”אגמון החולה” אֲגַמּוֹן חוּלָה הוא אגם מלאכותי במרכז עמק החולה. שם, עשינו סיור וצפינו בציפורים מיוחדות ונדירות הנודדות אל ומארצנו. מדי חורף מתמקמים באגמון אלפי עגורים וזה מחזה יוצא דופן שכדי לראות.

נוף

לקראת הערב הגענו למסעדת בשרים איכותית וטעימה השוכנת על גדות נהר הירדן, נהנינו מעל האש, תוספות ושתייה וכמובן שלא נשכח, הדלקנו ביחד נר של חנוכה ושרנו שירים כמיטב המסורת.